Vi tänker på Dig och Bengt och alla glada och trevliga stunder vi hade tillsammans.
En sista hälsning
Så många fina minnen vi har av mötena med Dig och Bengt här hemma och i olika fjärran länder. Och det under så lång tid, allt ifrån Märtaskolan och Williams.. Vi saknar Dig - vila nu i frid.
Anita var en fantastiskt fin människa med härlig humor, stark vilja och sinne för den goda stilen. Vi kommer alltid att minnas henne med värme och alla fina stunder vi hade tillsammans.
Vännerna
Tack för alla ljusa minnen.
Per, Ingrid, Lars och Anna
I ljust minne bevarad
När kvällens sol i havet sjunker
och dagen sakta dör
då viskar vinden tyst ditt namn
och allting minnen gör.
Vila i frid.
En sista hälsning
Tack för alla fina stunder tillsammans i när och fjärran kära Anita.
Tack för fina minnen.
Tack för alla ljusa minnen
Minns din elegans, humor och värme.
Ett sista tack och farväl
Kusinträffarna blir mycket tråkigare utan dig.
Selamat jalan